НОВОСАДСКА ПРЕМИЈЕРА ФИЛМА „АСИМЕТРИЈА“

Свечана премијера дебитантског дугометражног филма “Асиметрија” младе редитељке Маше Нешковић, одржана је синоћ у биоскопу Арена Синеплекс.
На велико платно биоскопа Арена Синеплекс филм “Асиметрија” стигао је  након светске премијере на фестивалу у Сао Паолу и великог успеха на Фестивалу ауторског филма (награда за најбољу монтажу и најбоље сниматељско остварење).
Филм “Асиметрија” разматра питање трансформације љубавних односа током времена и разлоге због којих се везе распадају. Сниман једног топлог београдског лета доноси љубавне приче три пара: дечака и девојчице, младића и девојке и на крају мужа и жене након 20 година брака. Како радња одмиче, приче се преплићу и издваја се шира слика само једног љубавног односа – једног пара у три кључне фазе њихових живота.


Улоге тумаче: Дариа Лоренци Флац, Уликс Фехмиу, Мира Јањетовић, Младен Совиљ, Лола Витасовић, Матеја Пољчић, Дубравка Ковјанић, Милица Стефановић, Тамара Крцуновић, Љубомир Бандовић…
Филм је снимљен по сценарију који су написали Маша Нешковић, Владимир Арсенијевић и Сташа Бајац.

МИРА ЈАЊЕТОВИЋ
                                                                                                                      МИРА ЈАЊЕТОВИЋ

„Заправо за овај филм је оно што је важно, јесте да се свака индивидуа отвори емотивно ка филму, да не размишља узрочно последично и да се не оптерећује информацијама, него да прати своју личну интуицију и да размишља о себи. Мислим да људи који одаберу овај филм, а емотивно су отворени, сигурно ће им се свидети.“- рекла је Мира Јањетовић.

МЛАДЕН СОВИЉ
                                                                                                 МЛАДЕН СОВИЉ

„Овај филм је доста апстрактан, не умем да објасним. Довољан је први такт или сам почетак да знаш да ли те нешто ради, што би рекли млади. Тако и овај филм, или се јежиш на њега или не. „- рекао  је Младен Совиљ.

Које су вам биле најтеже сцене у филму?- “ Одговор је једноставан. Најтежа је била сцена у лифту која је настала последња, пошто је то била једна драматуршка рупа коју нисмо знали како да решимо, али смо знали да мора да буде нешто преко црвене линије, преко границе“.- додао је Совиљ.

Извор и фото: Арс Медија, Жељко Савић

 

 

 

 

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *