ПРОМОЦИЈА ТУРИСТИЧKЕ ПОНУДЕ НОВОГ САДА И СРЕМСКИХ КАРЛОВАЦА У БАЊОЈ ЛУЦИ

Уочи другог Међународног сајма туризма, који се у Бањој Луци одржава од 8. до 10. априла у ТЦ “Delta Planet“, Туристичке организације Новог Сада и Сремских Kарловаца, заједно са представницима туристичке привреде града (хотелијерима, угоститељима, туристичким агенцијама и винарима), промовисале су, у хотелу „Босна“ у Бањој Луци, туристичку понуду дестинације која обухвата Нови Сад, Сремске Kарловце и Фрушку гору. Промоцији је присуствовао и члан Градског већа за привреду Милорад Радојевић.

– Kако је ТОНС у претходном периоду припремио два важна пројекта „52 викенда у Новом Саду“ и винске руте Новог Сада, Сремских Kарловаца и Фрушке горе, ова година је искоришћена за промоцију туристичке понуде у престоници културе, а прва у низу промоција одржава се у Бањој Луци, јер одавде, када је реч о региону, у Новом Саду се бележи највише долазака и ноћења у последњих неколико година. Свакако да туристи са овог тржишта добро познају туристичку понуду Новог Сада, али је ово била одлична прилика да се локална привреда сретне и представи пред туристичким посленицима из Бања Луке и да се на овај начин представе нови бројни садржаји који нас очекују у току године када је Нови Сад Европска културна престоница – рекао је Милорад Радојевић.

Поред представника локалних туристичких агенција, промоцији у хотелу „Босна“, присуствовали су представници организација, удружења и синдиката, као и представници медија, туристичких агенција и хотела.

Након представљања туристичке понуде Фрушке горе, Новог Сада и Сремских Kарловаца, за све присутне уприличен је радни коктел током којег су послужена локална вина, а привредници су могли у непосредном разговору да започну договор о међусобној сарадњи.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *